11.1.2017

Uusi vuosi, ikivanhat kujeet

Tässä sitä taas ollaan. Kaksi ja puoli vuotta myöhemmin. Kevät-kesällä 2014 tuntui, että tämän blogin tie oli tullut päätökseensä. Ja niinhän se olikin -- sen hetkisessä elämässä ei ollut tilaa eikä voimavaroja blogin ylläpitämiselle. Käsitöistä postaaminen ei enää tuntunut omalta. Blogimaailmaan jättäminen tuntui silloin hyvältä. Päätökseni oli silloin juuri oikea.
 Elämän jatkuessa eteenpäin, olen ammentanut valtavasti uutta inspiraatiota kaikista niistä upeista blogeista, jotka jäivät elämään välilehdissäni. Siksak-ompeleista washiteippeihin ja sisustusvinkeistä kirjoneuleisiin.
Nyt muutamien kuukausien ajan aivojeni sopukoissa on silloin tällöin käväissyt ajatus siitä, miten ihanaa olisi taas jatkaa kirjoittelua. Tarpeeksi kauan asiaa mutusteltuani, päätin avata bloggerin. Olin täysin unohtanut jättäneeni jäähyväis-kirjoitukseni vielä esille, mutta muistin heti sen nähtyäni, miksi näin olin tehnyt. "Jos mä vielä joskus..." No, nyt on se "joskus"
Ja, koska monet eivät minua ja blogiani enää muista tai vielä tiedä, niin lyhyesti ja ytimekkäästi:
Tässä pienessä blogissani kirjoitan käsillä tekemisen ilosta ja riemunkiljahduksista sekä harmaita hiuksia aiheuttavista saumoista, silmukoista ja sormiin tarttuvasta kuumaliimasta. Suurimmat rakkauteni ovat ompelukone sekä sukkapuikot, mutta silloin tällöin saatan tarttua saksiin ja liimatuubiin tai jopa vispilään ja kakkuvuokaan!

Tervetuloa takaisin!

- Anni -
------------------------------------------------------------
So, I've decided to return to my blog, after more than two years of absence. 
Welcome back!

9 kommenttia:

  1. JES! Tätä on odotettu ja toivottu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, juuri tän mä halusinkin kuulla. :) <3

      Poista
  2. Jee! Näin facebookista uutisen! :)

    VastaaPoista
  3. Tervetuloa takaisin! :) Meilläkin on ollut hieman hiljaisempia kausia mutta blogi on sitkutellut hengissä kaikki nämä vuodet. :D Juuri nyt olen ollut innostunut ryijyistä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Petra! :) olen huomannut, oon lueskellu teitä koko tän ajan. Mulla trikoiden ompelu- villitys nyt päällä :D ryijyjä en oo koskaan kokeillutkaa!

      Poista
  4. Jee! Mulla on jäänyt blogien seuraaminen kovin vähille viime aikoina, mutta ehkä mä taas... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla jotenkin säilyi se lukeminen silti, mutta huomasin että kommentointi jäi kokonaan.. :D mistä lie johtuu.

      Poista
  5. Mulla on ollut ihan tosi hurha neulontaboogie siitä asti kun nähtiin syksyllä! Jään tänne seurailemaan mielenkiinnolla mitä kaikkea puuhailet :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo ollut aikaa.. :( mut tässä kevään aikana kun helpottaa, niin ehkä pääsen vauhtiin! :) tervetuloa

      Poista

Ilahdutathan kommentillasi!